Allergie therapie

Ook voor allergieën kunt u terecht bij Piet Hein Fysiotherapie.

Jeanette Pardon werkt bij ons als allergie-therapeut

Zij werkt hiervoor met de “Naet” therapie, waarmee zij met behulp van een simpele spierspanningstest bepaalde allergieën op het spoor kan komen en kan behandelen.

Deze methode doet geen pijn en is voor iedereen toegankelijk, van baby’s tot ouderen.

Met de methode zijn allergieën vaak goed te verminderen of zelfs helemaal te verhelpen.

De meest voorkomende symptomen die bij een allergie voorkomen zijn:

• Jeuk
  • Huiduitslag
  • Loopneus
  • Overgeven
  • Vermoeidheid
  • Misselijkheid

Jeanette werkt ook met Touch for Health. Dit kan ingezet worden bij mensen die veel moeite hebben met keuzes, bij mensen die vastlopen in hun leven, problemen hebben met hun energie of kampen met een (oude) traumatische ervaring in hun leven.

Deze methode, welke voortkomt uit de kinesiologie, werkt met verschillende spierspanningstesten om een eventuele “onbalans” in het lichaam in kaart te brengen en vervolgens te behandelen. Meer energie, meer rust en minder stress kunnen de positieve gevolgen zijn van deze behandelingen.

Deze methode kan goed helpen bij oa:

• Hoofdpijnklachten
  • Buikpijnklachten
  • Vermoeidheidsklachten
  • Faalangst, onzekerheid
  • Stress, trauma, angsten
  • Verslavingen (eten, roken, drank, drugs)

Afhankelijk van uw verzekering, zijn de kosten van de behandelingen (deels) te declareren bij uw zorgverzekeraar.

Jeanette werkt op de maandagen van 15:00 – 21:00 uur.

Voor het maken van een afspraak kunt u bellen met Jeanette Pardon: 06-12432055, of emailen naar info@geenallergiemeer.nl

Ook kunt u een kijkje nemen op haar website: www.geenallergiemeer.nl